lördag 2 maj 2015

A day with Susie & dancing lindy hop

A day with Susie & dance

Den sjätte april, på en måndag, var Susie på besök i Sverige. Hon bor annars i Shanghai och pluggar. Så det var väldigt trevligt att få träffa henne igen. Vi började med promenera genom Berzelius-parken.
A day with Susie & dance

Hej, här är jag med min outfit som jag visar upp ytterst stiligt. Allt är second hand, förutom Nike-skorna. A day with Susie & dance

Vi fortsatte på Strandvägen förbi tjusiga skyltfönster. A day with Susie & dance

På Café Linné slog vi oss ner och beställde Club Sandwich med kanna té. Godaste mackan jag NÅGONSIN har ätit. Vi pratade om relationer och om hur bra man har det som singel. A day with Susie & dance

Supersöta Susie. A day with Susie & dance A day with Susie & dance A day with Susie & dance A day with Susie & dance A day with Susie & dance

Efter nån timme fortsatte vi promenaden ut mot Djurgården och gjorde typiska turistposer. A day with Susie & dance

Asian people taking pictures, pfssht, classic. A day with Susie & dance A day with Susie & dance

Vi gick till det fantastiska huset i närheten av Nordiska Muséet. Skulle kunna tänka mig att bo där. A day with Susie & dance Hej. A day with Susie & dance A day with Susie & dance Fina målningar i taket. A day with Susie & dance A day with Susie & dance

Sedan gick vi tillbaka och tog en mjukglass på vägen. A day with Susie & dance

"Give me your biggest lick!" sade jag till henne. A day with Susie & dance

Roliga skyltfönster på NK. Vi vinkade av varandra för ett par timmar, för jag skulle åka vidare. A day with Susie & dance

Till Gula Villa vid Universitet där det var dags att dansa lindy hop. A day with Susie & dance

Fixa sminket i spegeln. A day with Susie & dance A day with Susie & dance A day with Susie & dance A day with Susie & dance

Dans och fika. A day with Susie & dance

Efter dansen drog jag vidare. Hem till Alexis för filmkväll, varma mackor och lite musikspelande. A day with Susie & dance

Det var en underbar dag med Susie. Kommer ta ett tag innan man får träffa henne igen. Lite tråkigt med vänner som bor så långt bort. Men desto mer tar man vara på tiden då man ses! Jag gjorde en liten video om dagen också. Kolla gärna!

A day with Susie from Isabella Hyvik on Vimeo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eller vad tycker du?