onsdag 5 februari 2014

House Dance Party #Flempanburt14



I lördags var jag injuden till ett dans-party i Flemingsberg. Jag var pepp med rosa läppar!

Festens värd, Aiman med kvällens DJ, vars namn jag tyvärr har glömt. Men duktig var han!

Minglade lite och lärde känna coola Roxette.

Laser-show och rökridå kvällen till ära. Tyvärr ville min kamera inte alls sammarbeta denna kväll, därav oskarpa bilder. Efter mycket dansade gick jag ut och samtalade med Max och Caroline om Karibien.

Ett gäng glada och trevliga grabbar!

Det dansades mycket, blev helt svettig. Precis som det ska vara!

Alexander och två glada tjejer var pepp!

Jonathan.

Fina Irianna.

Cool tjej.

Rebecka och solbränd grabb.

Linda, min homie!

Jack och Ninos visar kompiskärlek! Efter detta tog festen slut och jag åkte trött, men nöjd hem.


House Dance Party from Isabella Hyvik on Vimeo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eller vad tycker du?