tisdag 8 oktober 2013

"Kom igen Lena!" på en studentfest där regnet smattrade utanför (kallar du detta sommar?)

Inte bara jag som tog studenten, utan min vän Alexandra också, en vecka efter mig. Hon hade fest ihop med en annan tjej, som jag inte kände. Jag, Linda, Rebecka, Sandra och Sofie försökte ta oss dit så gott vi kunde, gick vilse i ösregnet, när vi sedan kom dit var det packat med folk. Alexandra's student

Stötte på Ellinor och Sara. Alexandra's student

Här är coola Rebecka. Alexandra's student

Jag tror Rebecka sade nånting väldigt roligt som fick Linda att brista ut i skratt. Alexandra's student Alexandra's student Alexandra's student

Vi hade hittat ett litet utrymme som vi tyckte om där vi skojade runt och poserade som katter. Alexandra's student Alexandra's student

Fler ville vara med! Alexandra's student

En fin kvinna vars namn jag inte minns. Alexandra's student

Sen blev det dans hela kvällen, allt från bugg till Håkan Hellström och arabisk ringdans. Alexandra's student Alexandra's student

Här är Alexandra (till höger) med andra studentbarnet Maja! Alexandra's student

Pratade lite André (till höger) och en man vars namn jag inte heller minns (?!) tills jag tog bussen hem rätt tidigt, då jag var så trött efter förkylningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eller vad tycker du?