fredag 4 januari 2013

New Years Eve//Silvester//Nyår

the trip to germany
Så semesterveckan i Tyskland började i Hildesheim hos mina morföräldrar. Detta var i måndags påväg till centrum. the trip to germany the trip to germany Hej! the trip to germany the trip to germany

Lilla Hildesheim. the trip to germany

Vi stötte på en vän till mamma då hon är uppväxt i denna stad. the trip to germany

the trip to germany Runt fika-tid åkte vi till Hannover till mina kusiner och morbror. Lite biljardspelande. the trip to germany Och sen fikade vi.

the trip to germany the trip to germany

Sen efter föräldrarna åkte, på kvällen så vi oss redo för utgång! Det var nyårsafton! Coola Leila. the trip to germany the trip to germany

Såhär såg jag ut! the trip to germany

the trip to germany

Vi tog tunnelbanan till Alex som hade hemmafest. Här poserar Leila. the trip to germany Där drack vi champagne och sjöng karaoeke. Jag sjöng "Barbie Girl" med Mina som skrattar här på bilden. the trip to germany the trip to germany Några minuter i tolv gick vi ut på gatan. Här är jag och Leila. the trip to germany the trip to germany the trip to germany

Vi kollade på fyrverkerier. Leila, Max, Mina, Alex och Philipp! the trip to germany

Några timmar senare mötte vi upp Tamina vid klubben Glocksee. the trip to germany the trip to germany Resten av natten fram till morgonen dansade vi tills vi trötta vinglade hem vid fem.
(Och förresten så har jag klippt håret! Så mycket skönare än långt hår när man dansar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eller vad tycker du?