fredag 1 juni 2012

hatt som gör succé och dansa i ring där killen visar hur man ska dansa.

summer party summer party summer party summer party summer party summer party summer party summer party summer party summer party summer party summer party summer party summer party

I lördags tog jag Roslagsbanan till Kårsta för att äntligen hälsa på min vän Adia, som förut bott 3 minuter ifrån mig, och nu 1 1/2 timme. Hon hade i alla fall bjudit hem några vänner till sig. Några ansikten kände jag igen, men de flesta inte.
Vi badade, för första gången i år (badtunna kanske inte räknas?), solade och gick lite vilse i skogen.
Fick en del nya vänner, som är bland de roligaste jag träffat. Bland annat Cookie, som jag kallar honom, han med den blonda luggen. Jag vet inte hans riktiga namn, för jag frågade aldrig.
Timmarna gick, en del folk gick iväg, men vi fortsatte dansa tills solen gick ner. När vi var 3 tjejer kvar tittade vi på serien "The Misfits" och somnade sedan tills nästa morgon.

TRANSLATION:
A summer party at my friend Adia's place. We took a swim, danced until sunset and made new friends.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eller vad tycker du?