måndag 16 april 2012

"I'm giving you a night call to tell you how I feel, I want to drive you through the night, down the hills, I'm gonna tell you something you don't want to hear, I'm gonna show you where it's dark, but have no fear"

saturday saturday saturday saturday

Kofta - Monki
Spetsöverdel - Monki
Jeans - Cheap Monday
Ytterkappa - Pimkie
Skor - Vagabond

Lördagskvällen.
Hade först Emliy över hos mig under fredagsnatten och sov. Och när hon åkte iväg latade jag mig och lyssnade på den här låten. Sedan fixade fint och sen iväg till Zandra där jag och några tjejer till åt middag, lyssnade på Adele och pratade precis hela kvällen intill natten om second hand, dialekter och kalla stockholmare.
När jag kom hem gjorde Nathalie mig sällskap och så kollade vi Gossip Girl, bästa serien.
Jag somnade tydligen sen med kameran och datorn i sängen... Bildbevis på Facebook.

TRANSLATION:
Saturday night. Had dinner with some girls at Zandra's place. We talked about second hand and cold people in Stockholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eller vad tycker du?