tisdag 14 februari 2012

silverstänkta tygskor på teatergolv

internship internship internship internship internship internship internship internship internship internship internship internship internship internship internship internship internship internship internship internship internship

Tänkte visa min nya praktikplats. Sen förra veckan torsdag har jag börjat på Riksteatern! Och mitt första projekt var att måla en trappa. Som faktiskt ska användas i musikalen Jesus Christ Superstar. Tänk, Ola Salo kommer springa upp för den.
Så all dekor ska se ut som att det är i en gammal nerlagd verkstad. Brandstegarna har inte jag gjort, det är en man vid namn Mischa som springer omkring med nerstänkt rosa jeansskjorta. Aldrig sett nån arbeta snabbare med en pensel.
Jag trivs så bra än så länge. Allt gulligt folk som hälsar och frågar och skänker mig T-shirtar och som faktiskt ger mig en massa komplimanger. Jag hoppas jag stannar här länge.

TRANSLATION:
I have an new internship place, working at a theatre. Everyone is so nice to me and say cute things. I feel comfortable here and hope I can stay here for a long time.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eller vad tycker du?