tisdag 1 november 2011

chokladknappar, guldströssel och hallonfingrar

Igår, måndag, kände jag för att vara rosa!

För Susanna kom över och vi bestämde oss för att baka hela dagen.

Det skulle bli cupcakes! Susanna hade med sig finaste formarna.

Här blandar jag i nutella i smeten.

Färdiggräddade.

nom nom på hallon.

Andra plåten, den med hallon och jordgubbar.

En glad Bella, med solen som sken rakt på mig.

Och här är de färdiga! 

Fin va?

När vi hade städat upp lite så fick Susanna ta med sig hälften. Vi packade ner 12 st i en skokartong, funkade utmärkt.
Sen åt jag och min familj några, finns knappt kvar något. Åh vad kul det var, och riktigt gott. Perfekt start på höstlovet.









































































































































































































































































































TRANSLATION:
I baked cupcakes with my friend Susanna! Don't they look delicious?

pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eller vad tycker du?