söndag 25 september 2011

flippad dans, fyrverkier och varma ostmackor

Igår kväll tog jag båten över till Gröna Lund där jag självklart skulle se Veronica Maggio!


Lite vilsen bland så många människor hittade mina vänner mig och så satte vi oss på marken och väntade. Här är Jasmin och Timon.

Aiman.

Sen kom Veronica ut och sjöng Satan i Gatan. Vi började hoppa direkt!

Och så dök Ellinor upp bakom mig, så sen hoppade vi tillsammans i otakt med Dumpa Mig.

Åh, Veronica är så underbar.


När "Jag Kommer" spelades så hoppade vi alla och dansade så mycket det gick och släppte loss totalt.

Jag och Ellinor är lika glada.


Efteråt träffade vi upp de andra som hade vart utspridda.

Ninos, Susanna och Ann Catherine. De andra drog vidare, men jag åkte hemåt och var en liten stund med bästis/grannen som hade besök från Norrköping. Vi åt varma mackor och skrattade åt roliga dialekter. En fin fredags kväll.






























































TRANSLATION:
Friday night I saw Veronica Maggio live at Gröna Lund with some friends. We danced and jumped and sang along to the songs. A really great friday.


pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eller vad tycker du?