onsdag 17 augusti 2011

min vän i en kartong

Idag piffade jag till mig lite, även om jag inte skulle göra något speciellt.

Jag och Nathalie skulle nämligen hämta en fin textilbänk. Här är Nattis som bär den.

Det var verkligen inte lätt. Lite strul hade på vi tunnelbanan och bära den hela vägen hem.

Efter vi packade upp kartongen visade det säg att Nathalie är tillräckligt liten för att få plats i den!


Och här är den! Bilden är en aning mörk, men fin är den.


Och så tänkte bara visa min ena hand. Liksom varför inte skriva bokstäver?

























TRANSLATION:
I bought a bench today and got help from my friend Nathalie. It was not easiest thing to do, to carry it in the subway and then home. Nathalie is small enough to fit in the box. Cute. 
Just wanted to show my nails, I really like the design. 

pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eller vad tycker du?