fredag 5 augusti 2011

can’t get enough of your commotion, oh I measure my length along the ground






































Ville bara säga att jag är hemma nu i soliga Stockholm. Dessa två veckor i Tyskland var underbart roliga, jag skrattade så mycket och lärde känna en massa nya vänner.
Jag håller på att bearbeta alla bilder jag tog, både med analoga och digitala. Förmodligen kommer dom upp imorrn.
Nu myser jag i en mjukmjuk skjorta och suckar en aning av saknad, för alla de personer jag håller kära i det andra landet.

TRANSLATION:
I just wanted to say that I'm home and I miss everything. Pictures coming soon.
Ps. I'm starting now to summon in english, for all my international readers. Especially for my cousins.

pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eller vad tycker du?