måndag 13 juni 2011

en massa såpbubblor flög runt oss och landade på scenen och gjorde det halt när vi dansade till duck sauce's barbra streisand.

På kvällen fixade jag till mig och åkte iväg till Sundbyberg, som känns som världens ände från där jag bor. När man kom fram fick man en fin blomkrans runt halsen, temat var ju sommar.

Fina vänner med studententjejen längst ner, Ellinor.


Bordsplacering, letade lite efter sin plats.

Paulina och Linda, så vackra.

Mat! Medelhavsbuffé, yummy.

Sonia.

Alex, ett annat studentbarn.


Sofie och Daniel.



Jag och min kära vän Erica.

Någon försökte balansera fyra mandariner på en läskflaska, och lyckades faktiskt.


Några vänner till Ellinor överraskade henne med dansnummer.


Och sen bjöds alla andra upp.

Sen tog batteriet på kameran slut, så det blev inga fler bilder. Men vi dansade i flera timmar i sträck och hade så kul. Har nog inte vart så utmattad på länge.

pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eller vad tycker du?