måndag 2 maj 2011

- paris, mon amour. dag fyra.

Den här fredagen åkte vi till ett område nära Notre Dame och promenerade runt. Fast först nåt gott att äta och kolla lite på folk.

Lite shopping i en butik som hette Eleven Paris, fast konstigt nog var stilen brittisk punk.

På kvällen mat igen. Värst vad mycket man åt på den här semestern.

Vackra Leila och Taminas finger hamnade också med.

Typiskt att Tamina vände precis på huvudet, hihi.

Mina och Leilas skor i vädret, när vi var tillbaka på hotellet.

En trött Leila.

När det började bli natt kollade vi på TV och somnade sen utmattade.

.

1 kommentar:

  1. åh vad fin hela den där resan verkade vara!
    jag måste ta mig dit, snarast! :D

    och vad kul att du gillade den; den är riktigt fin.
    budet är noterat, haha! :D
    jag håller dig uppdaterad, min vän!

    SvaraRadera

eller vad tycker du?