söndag 6 mars 2011

spidercake, spidercake, does whatever spidercake does. can it swing from a web? no, it can't, 'cause it's a spidercake. look out, here comes the spidercake

Hela dagen har jag spenderat hemma hos min brittiska vän Adia som inte hamnade med på bild. Hon hade bjudit över lite fler vänner, så vi bakade i nio timmar ungefär. Havreflarn, äppelpaj, hallonpaj, chokladtårta och spindeltårta. Medan bakverken var i ugnen spelade vi kort, lyssnade på Coldplay, kittlade varann och ritade mustascher på varann som nu inte går bort. 
Tyvärr hade jag bara min ostadiga mobilkamera till hands, så ni får stå ut med suddiga och korniga bilder.
Killarna försökte lära mig spela schack, de gav instruktioner på engelska, så jag förstog inte rätt mycket.

Philip och en suddig Thor i bakgrunden.

smile.

Thor och Philip, väldigt bra vänner. Ibland börjar man undra om det inte är mer än så.

Philip slickar upp resten av smörkrämen, yummie.

Det här var den enda bilden jag fick på bakverken. En liten gullig spindel som ser rätt trött ut. Ungefär som jag nu.

Nattinatti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eller vad tycker du?