fredag 25 mars 2011

let's take a cup of coffee

Denna kalla dag var jag ledig från skolan och fikade med min kära vän Erica istället. Vi träffades upp runt ett och åkte till stan.
Då såg jag ut ungefär såhär. Prickiga tröjan är en klar favorit. Rosetterna från H&M's barnavdelning och ros-örhänget hittar man på Fröken Söt. 

Och så dessa gulliga strumpor från Monki, hihi.

Vi satte oss på Café 60 som har tiotals thesorter och så många bakverk att jag fick beslutsångest, så jag tog två tårtor. Fast de hamnade inte med bild. Inte Erica heller. 

Efter några timmars prat om feminism, drömmar och filmer vandrade på Drottninggatan och kikade in på Buttricks och kollade på masker, dräkter och en läskig butler.

Sen åkte vi hem och jag gladdes åt att solen ville titta fram igen.

Hej.

































































































































































































På kvällen gick jag över till min barndomsvän/granne Natalia och vi kollade på en anime om Marie Antoinnette. Och nu är jag trött, men tänker inte sova. 
Men det var en trevlig dag idag och hoppas att ni andra också hade det!


mKay Bye.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eller vad tycker du?