söndag 27 februari 2011

don't say it doesn't matter any more, 'cause this was made for us


Hm, ett tag sen man kikade in här. Så, hej igen.
Jag har varit rätt upptagen med skolan, rätt mycket prov, plugg och jobb. Fast min skolan är nog en av de roligaste, för jag brukar längta till skolan. Varannan vecka är det verkstadsvecka, då vi lär oss att utföra det yrke vi har valt.
Jag vill ju bli dekorationsmålare och då måste man lära sig grovjobbet också. Så denna vecka har jag skrapat bort en massa spackel, slipat, spacklat på nytt spackel på två väggar. Kallas till och med för spackelguden i skolan, haha.
Så jag är rätt utsliten. Men haft det otroligt roligt. 
Lärt känna en del nytt folk som peppar en på bra humör.

Puss på ankorna.
Och peace out!

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eller vad tycker du?