måndag 17 januari 2011

söndagen efter festen

Jag tog med mina kusiner ut på promenad. Det var soligt och fjorton grader. Sanslöst bra väder ju.

Laila.

Tamina.

Och så vi tre.

Vår vår vår vår. Det fanns verkligen inte snö så långt ögat kunde nå.
Hej. 
















































































































































































































Det här är bilder som jag hade tagit från min lilla digitalkamera. Jag tog inte bilder från stora festen, det gjordes med systemkameran, som föräldrarna tagit med sig på sin skidsemester. Så det betyder att de kommer inte fören om två veckor. Och betyder också att jag och min bror fick flyga hem imorse från Berlin. Som vanligt råkade jag ut för något pinsamt.
Först stapplar vi sist in i planet med stora väskor och gör stort väsen av oss och väskor upp och ner. Sitter ner, och så hör jag mitt namn i högtalarna. En ung flyvärd ropar "Isabella Celine" och kollar på mig och mina ögon var stora av förvåning. Så jag smyger fram längs gången och så visar det sig att jag tappat ett sjukförsäkringskort.
Så blev man kändis idag.
Nu är jag trött och gör i princip ingenting. Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eller vad tycker du?